Andromedauzay Arkadaşlar biz ilk defa bu sene büyük baş dışında koyun yada duruma göre koç kesmeyi düşünüyoruz Merak ettiğim şey Dondurucuda ne kadar süre saklanabileceği Ve yemeklerde falan tat değişikliği çok oluyormu Bilginiz varmı ??
cocomelon33 Andromedauzay büyükbaşa gireriz diğer sene kurbana kadar dursa bile tadında hiçbir değişiklik olmuyor.8-9 ay içinde yiyoruz genelde
Marianne Andromedauzay koç, koyun etinin kokusu oluyor, tadı da farklı, yağlı ve ağır oluyor. Eğer günlük olarak tüketiyorsanız bir şey olmaz. İlk sene koç kestirmiştik, yağdan yiyemedik, düzenli olarak danaya giriyoruz.
_Goktugunannesi__ Andromedauzay o da büyük baş gibi 8 9 ay dondurucu da muhafaza edilir sanırım ama koyun etinde aşırı yoğun koku birde aşırı yağlı oluyor
Gizemlibirisi Bizde danaya giriyoduk ama bize kuru geliyodu eti,sonra koç aldı iki sene eşim,fazla yağı da çıkmadı güzeldi eti yumuşaktı.ben koku hissetmedim aşırı.bu sene de öyle düşünüyoruz.kuyrugu çok büyük almazsanız daha iyi oluyor.hemde dağıtırken daha az yağlı vermiş olursunuz
fyz81 Andromedauzay hayvanın neyle beslendıgıne gore degısır bu durum bız buyukbas ve kucukbas kurbanlık bakıyoruz genelde buyukbas satıyoruz aynı sey buyukbas ıcınde gecerlı et bazen sert olablıyor yada hayvanın keserken korkup kendını kasmasıylada alaklaı olablıyor maddı acıcan k.b yonelıysenız bence kb yerıne buykbas hısse daha mantıklı hem et oranı fazla kg olarak hemde daha uzun sure dolapta tutabılırsınz
Duyulurum Andromedauzay damak tadına göre değişir. Ben hiç yiyemem küçük baş eti. Yemekte de olunca yiyemem hiçbir şekilde. Saklama koşullarını bilmiyorum
zeynepgevil Andromedauzay aslında hayvandan hayvana değişir bilemezsiniz tamamen şansınıza bazı koyun etleri o kadar güzel kokusuz yumuşak oluyor ki büyük baş daha sert oluyor ama bazı koyun etleri de çok kokar
Kocamdaaakocammm Andromedauzay Kokusu ve tadı farklı ama dondurucuda istediğin kadar saklarsan sakla cnm
cokbilmismom Andromedauzay biz her sene küçükbaş keseriz normalde dana eti çok sevmeyiz çok yavan gelir. Kıyma falan aldığımızda kasaptan daha kuzu karışık alırız ki kuzu eti lezzet versin. Damak tadınıza bağlı küçükbaş normalde yemiyorsanız almayın. Saklama koşulu danayla aynı bir farkı yok
Elmas16 Andromedauzay küçük baş biraz şans işi oluyor körpe olur ve yağlı çıkmazsa çok güzel oluyor biz seviyoruz alışmakla alakalı. Ayrıca dana etinde olduğu gibi bunu da buzlukta istediğiniz kadar muhafaza edebilirsiniz