Merhaba anneler ilk çocuğum çok tecrübesizim bebeğim 35 günlükdaha önce göğüsten sonra biraz da kendi sütümü biberonla veriyordum bebeğim keyifle alıyordu. Meme reddi yapınca biberonu kestim sadece göğüs veriyorum bebeğim açlıktan ağlamıyor ama verince içiyordu belki daha iyi kilo alırdı sizler nasıl veriyorsunuz ne yapmalıyım neyle vermeliyim