Snysrkn Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var sadece sütüm ile besliyorum boya aldım evde saçlarımı boyamak istiyorum ama cesaret edemiyorum sizce sütüme geçer bebeğime zarar verir mi? tavsiye ve tecrübelerinizi paylaşırmısınız 💕😘
galadriel Snysrkn 1 aylıkken kuaförde bitkisel kokusuz boyayla boyattım canım bişey olmaz.Hamileliğimde de boyatmıştım doktorum izin vermişti.