Efecim Benden 2 buçuk ay önce doğum yapan bir arkadaşımız var. Kurum kendisinden epikriz raporları istiyor. Epikriz raporu neden istenir ve nasıl alınır bilen var mı acaba?
nazifetopcu Doğum yaptığım hastanede kadın doğumcumuz verdi . Çocuğa sigorta yaparken istediler benden de