Hamburgerr ben tel tedavisi görmüştüm dediğin gibi şeklini bozcağı için ortodontistim çektirdi. Ama eşimin zaten 2 azı dişi eksik bozcağı bi durum yok bence. O yüzden sormak istedim ağrı yapar mı acaba sonradan diye. Demek senin 6 yıl sonra ağrıdı oladabilir o zaman. Teşekkür ederim cevabın için 🙏🏻🥰