Öncelikle herkese merhaba bebeğim 12.5 aylık hala emiyor bir süre ayırmam lazım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum kızım ne emzik ne biberon ağzına sürmüyor yemek yese bile beni emmek istiyor emmeden uyumuyor bende emzirmeyi bırakmak istemiyorum ama çok fena hastalandım ilaç kullanmadan düzelecek gibi değil 2 haftadır ağrıdan geberiyorum en son hastaneye gittim ilaç verdi ama emzirmeye ara vermem gerektiğini söyledi bunu nasıl yapabilirim bir fikriniz var mı?