orkideSeverim Gulten27 çok çok silik bir çizgi var gibi görüyorum belki ışıktandır sonra tekrarlayın isterseniz erken gebelik testiyle deneyin
-Kuzika- Gulten27 ayyy var gibi evet bende ayni böyle çok silikle öğrendim 3 gün sonra yeniden yaptim ve daha belirgindi. Ancak idrar fazla geldigindede böyle silik cıkabiliyor. Yeniden deneyin jsterseniz sabahki idrarla daha net belli oluyor
Gulten27 ceriio evet yaptım ilk bişey yoktu yarım saat sonra bu silik çizgiyi gorudm geçersiz mi oluyo yani
ceriio Gulten27 geçersiz sayılıyor evet ayrıca ben çizgi de göremedim testte. Şüpheniz varsa en iyisi kan verin
Gulten27 ceriio sabah için randevu aldım emin olmak için gidicem sağol tben bilmiyodum gecrsiz olduğunu belli bir saatten sonra
ceriio Gulten27 kutuların üzerinde yazar bazılarında 10 dk bazılarında 20 dk sonrasını dikkate almayın derler kuruma çizgisi çıkıyor bazen. Hakkınızda hayırlısı olsun
Gulten27 Ecekus_mom 6 günüm geçti normalde korunuyorum günüm geçince endislendim yapım dedim ilk yoktu sonrasında oldu çizgi bende emin olamıyorum o yüzden randevu aldim
Gulten27 1__anne hastaneye gittim canım gebelik yok dendi ondan sonra regl oldum emziriken gecikmesi normalmiş