Normal diye düşünüyorum benim bebeğim de daha önce hiç ayrılmadığım …halde odadan gidince ağlardı o aylarda 8,5 aylıkken kısmi çalışmaya başladım bahane anane bakmaya başladı sonra biraz daha saldı beni sosyalleşti.. biraz ayrı kalmanızı öneririm ters tepmediği sürece