Arkadaşlar merhaba. Benim bebeğim bugün tam olarak 3 ay 6 günlük. Doğduğundan beri uyku problemi vardı. Son 2 haftadır düzelmişti. Fakat dün biraz huysuzlanmaya başladı. Normalde çok huysuz bir çocuk değil karnı açsa ağlar ya da çok sıkıldıysa. Bir sorunu olmadan ağlayan bir çocuk değildi. Bu sabah normal saatinden daha erken kalktı. Uykusu çoktu mamasın yedi altı değişti yatırdım. Gözünü açamıyor ama mızıklıyor uyumak istemiyor. Tam daldı diyorum sıçrıyor tekrar uyanıyor. Tekrar yedir temizle uyutmaya çalış. 10 dk 15 dk uyudu. Parça parça. Normalde oyuncaklarına bakar kendi kendine konuşur oynamaya çalışırdı. Görüş alanından çıktığım an ağlamaya başladı. Aynı odada beşikten biraz uzaklaşsam ağlıyor. Sürekli görmek istiyor kendi kendine bişeyler anlatıyor bana konuşur gibi yapıyor. Normalde çok Güler yüzlü bir bebek kaşları çatık kendince ne anlatıyor bende anlamadım. Hiç bişey yapmayım başında onu dinleyeyim istiyor. Normalde banyo yapar mamasını yerken uyurdu. Dün 8.30 da banyo yaptırdım. 9.30 gibi uyuması gerekiyordu en geç. 11 de zor uyuttum. Çocuk dalıyor ama sıçrıyor aniden ve üst üste 3 4 kez bu sıçramalar. Kundak yapayım dedim başından beri yaptırmadı hiç. Çığlık kıyamet iyice açtı uykusunu ne yapacağım bilemedim bu 4. Ay atağı başlamış olabilir mi acaba. Uykuya fazla direniyor çünkü. Sizin bebeklerinizde ne zaman başlamıştı ?