Bence havalardan dolayı oluyor. Kızım 6.ayına girecek 3 aydan sonra kesilmişti gaz sancısı. Ama havalar ısındığından beri gazı oluyor çünkü geceleri kollar bacaklar açık yatıyor mecbur çok sıcak ev. E terliyor ister istemez soğuyor uyku arasında falan.. sabaha karşı ya da sabah çok gazı oluyor . Allahtan çok ağlamıyor yüz üstü döndüğü an çıkarıyor rahatlıyor. Daha küçük bebeklerin daha çok ağrısı oluyordur😢