Merhaba, bebeğim 19 aylık son 2 haftadır gecenin bir yarısı çığlık çığlığa uyanıyor resmen katılarak ağlıyor. Doktora götürdük bütün testler yapıldı çok şükür sağlık açısından bir problem yok. Yatağını değiştirdim yine aynı, normalde ayrı yatıyor acaba korkuyor mu dedim yanıma aldım yine aynı. Her şeyi denedim yok yok yok. Çok üzülüyorum. Sakinleşmesi çok uzun sürüyor yaklaşık 2 saat uyanık kalıyoruz sinirli huysuz oluyor. Bu kadar katılarak ağlaması normal değil bu durumu yaşayan var mı?