Oglunasikbiranne08 Kızlar sabah post açmıştım bebegim kahverengi kustu diye . Göğüsten gelen kandan dolayı öyle kusmuş 😨 sorum şu ki durduk yere göğüsten kan gelmesi normal mi ? Yanı göğsümde yara filan da yok . Olsa dicem yaradan dolayı kanıyor ama yara da yok 😥😥😥
enguzelmevsimim Oglunasikbiranne08 merhaba doktora gittiniz mi ben de şu an aynı durumu yaşıyorum ne yapmalıyım
Oglunasikbiranne08 enguzelmevsimim cnm göğüs ucum içten yara olmuş o yüzden kanamıştı . Oğlumda emerken kan midesine gittiği için geri kustu . Korkma birşey olmaz . Göğsün içinde göğüs kremi kullan . İyileşsin ondan sonra emzir o göğsünü. Ama sağ sütünü iyileşene kadar yoksa sütün birikir mastit olma. .