Mom82 sana bir ip ucu. Sütü kaynattın, sıcaklığı tam ılıklıktan bi tık daha sıcakken,kasedeki maya yoğurduna kepçeyde azıcık süt dök çırp sonra azıcık daha sütü dök çırp maya açıldı, dök sütün içine karıştır iyice. Sonra tencerenin kapağını kapat,fırına koy fırını kapat içinde dursun 4 saat. (Çalışmayan fırına)😀 tenceredeki sıcaklık içinde kaldığı için yoğurt taş gibi oluyor. Eğer böleceksende fırının içine koy. Hemen mayalanır. Örtmene gerek yok yani. Ben 6.ayda baya yediriyordum oğlumu ya, çünkü istiyordu. Havuç suları, elma suları flanda yapıyordum gün içinde.