bekledigimmucizemm ben bebekken kalp ameliyatı olmuştum, o zamandan beri hafif üfürümüm var. 27 yaşındayım şu an, rutin kontrollerim oluyor her yıl, hayatı çok etkileyen bir problem olmuyor genelde 🥺 endişe etmeyin ♥️ doktor da düzenli takip istemiştir zaten eminim, ergenlik döneminde daha yakından takip oluyor genelde vücut hızlı büyüdüğü için ama ilerlemeden bir problem olmaz inşallah 🙏🏻