Anneler merhaba ben henüz üç haftalık anneyim bugün tam 21. günümüz elbette şu an için bir uyku düzeni olması bebeğin böyle bir beklentim yok ama yine de bu 21 günlük süreçte az buçuk uyuduğu ve uyanık olduğu saatler belliydi bu hafta yani 6-7 gündür karnı aç olmasına rağmen meme ile kavga ediyor sütüm tazikli değil veya damağımda dilinde beyaz pamukçuk denilen şeylerden de yok onu da kontrol ettim rahat emsin diye her uyandiginda ilk önce altına alıyorum temizliyorum sonrasında emzirmeye geçiyorum memeden memeye geçerken gazini da alıyorum hatta günlükte tane kimyon çay içiyorum bebekte gaz olmasın sütüm de artsin diye diyeceğim o ki bu hafta uykuya çok direniyor dün mesela akşam altıda uyandı normalde sekiz gibi en geç uykuya geçiyordu 11’de uykuya geçti bugün de gündüz normalde iki gibi uyuyordu beşe kadar ortalama uyuyacaktı hala ayakta ve uyumadı sadece yarım saat kestirdi ve memeyle tamamen kavga ediyor biberon vs de vermedim ilk hafta vermiştik biberon kendi üstüme ama onun dışında emzik veya biberon da vermiyorum zaten tutmak da istemiyor bunun sebebi nedir çok aç olmasına rağmen uğunana kadar ağlıyor Meme ağzında olmasına rağmen memeyi itiyor ağzını açıyor ama memeyi ağzına almıyor
Neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum kendimi çok yetersiz ve stresli hissediyorum ilk anneliğim tecrübem tabii ki de yok yaşayarak öğreneceğim ama uykusunun bir anda bu şekilde bozulması ve memeyle kavga etmesi çok zorluyor beni çünkü gece de memeyle kavga ediyor sizce sebebi nedir nasıl bir yol izlemem gerekiyor