Bende 34+3 de doğum yaptım. 10 gün hastanede kaldı oğluşum. 1 ay evdeydik sonrabyavaş yavaş çıkmaya başladık. Hava soğuk olmasına rağmen haftanın 3 günü dışarıda açık/kapalı alanlarda gezdik. Çok sıcağa alıştırmadım oğlumu. Çok sarıp sarmalamadım yani tabii ki doktorumla beraber hareket ettik. Sadece insanlardan uzak tuttum. Şuan 4 aylık çok şükür hiç bir sağlık sorunu yok. Dışarıya çıkardığım günün gecesi deliksiz uyuyor. Dışarıda uyumayıda çok seviyor.