Elisa47 Bebeğim bu ay hiç kilo almadı 3 aylık oldu ama daha 4 kilo 2 aylıkkende 4 kiloydu ama boyu 5 cm uzamış doktora götürmeme gerek var mı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
Sumeyye011 Elisa47 canım ebe ne diyor saglık ocagına götürdüğünde ebe sorum yok dedı mı Bıde kaç kılo doğdu günlük alması gereken kılo varmıs benim kızım da 2 aylık günlük alması gereken kiloyu hesaplıyor cocuk doktorumuz
Sahreyldrm Elisa47 bence doktora götürmektr fayda var canım boyu uzayıp kilo almamissa bilmiyorum emiyor mu mama mi veriyorsun sütun azalmış olabilir mi
Elisa47 Sumeyye011 2350 doğdu canım ilk 2 ay sadece kendi sütümü verdim 2 kilo aldı sonra az alıyor diye mama verdim içmek istemiyordu zorluyordum bu ay hiç almadı
Ezgi_Kaya Kaç cm,kaç kg,hangi haftada doğdu? Persentil tablosuna uyum sağlıyor mu? Anne sütü mü alıyor,mama mı?
Ekremim Canım sen mutlaka götürmelisin ilk aylarda bebekler hızlı gelişir ve kilo alımı gerçekleşir kilo almayan bebeklerde sağlık sorunları olma ihtimali yüksek sütün yetmiyorda olabilir mama takviyesi önerebilir inşallah bişeyi çakmaz İçin rahat olur en azından
Elisa47 Ekremim mama verdikten sonra almadı ilk iki ay aldı ama sütüm yetersiz diye mama verdim hiç almadı
Ezgi_Kaya Elisa47 bence bir doktora danışın. Hem anne sütü hemde mama vermeye çalışmışsınız sütünüz azaldıktan sonra. İlk 3 ay kilo alımının en hızlı olduğu ay çünkü.umarım önemli birşey değildir.