dunyamveben Günaydın benim bebegimde 8 aylık halen 3 saatte bir 3 ölçek çok uğraşırsam 4 ölçek mama içiyor,ek gıda azda olsa yiyor sevdiği şeyleri vermeye çalışıyorum, mesela meyve tarhana çorbası brokoli gibi, 3 aydır kilo almıyordu, bende bu ay çok uğraştım alsın diye çünkü 2 yaşına kadar kilo önemli.Kahvaltida bulamac sevmiyorsa kendi yediğiniz usul yedirmeye çalışın mesela herseyden az az biraz peynir biraz zeytin biraz yumurta gibi.Ben geçen ay naptim onu anlatayım inşallah işinize yarar, uyandığı gibi 4 ölçek mama uğraşarak içirdim ,sonra acıkınca yukaridada dediğim gibi herseyden azar azar verdim labne zeytin avokado her sabah biraz meyve püresi tahin pekmez labnenin içine ceviz rende yaptım, ara öğün yapmadan tekrar mama sonra meyveli yoğurt yada meyve kefir gibi hafif şeyler, tekrar mama sonra akşam yemeğine tarhana et sulu sarımsaklı falan bazen pilav cacık, bu tarz yedirdim hiç pes etmeden şükür bu ay 500 gram aldirmisim ,hemşire dedi ne yaptıysan aynen dvm et ,kahvaltının yaninada 40 ml kadar karadut özlü su yapıyorum ,hicbirseyi çok severek yemiyor sonuçta daha yeni yeni başladılar yemek yemeye oyuncaklarla oyaliyarak yediriyorum ,kilo almasını istiyorsanız kalori değeri yüksek saglikli şeyler yedirin inşallah hem sağlıklı şeyler yemiş olur hemde kilo alir