gamzeozturkk çocuğunuzun huyunu en iyi siz bilirsiniz benim.oglum.bir anda kesmeye hazır değildi aklıma geldikçe emmek istiyordu çünkü önce günde bir sefere düşürdüm sadece öğle uykusundan önce emiyordu bu süreçte sürekli konuştum anlattım artık ihtiyacı olmadığını söyledim bunun yerine bir bardak kefir icebilecegini söyledim vs sonra kendisi bıraktı dört gün oldu bizimde çok rahatladım ama hem yeme açısından hem kendim acisindan