senkendinideligibiyaptinya minikoglummmmm kendin açma cami hocasına ya da bilen birine götür Allah korusun Ayetel Kürsi oku bol bol
Gul-42 minikoglummmmm dırek atmayın bence bır hocaylada gorusun derım ben sıze bellıkı dugum dugum büyü yanı duaları falan var dıye bılıyorum
deleted20517 minikoglummmmm tövbe bismillah bune,nerden buldunuz,bı cami hocasina gösterin,yazı falan varmı
Casper_ minikoglummmmm Tövbe Yarabbim nereden buldunuz bunu evinizin neresinden küçükken hatırlıyorum bizim binanın girişine de konmuş asma kilit olarak üzerine çimentoyla yama bile yapılmış saklamak için
minikoglummmmm deleted20517 bahçe duvarının içinde buldum görümcem hafız onu aradım gelecek akşama ama ben çok kötüyüm
deleted20517 minikoglummmmm yani evin içine koymayın,dua açıp dinleyin yüksek sesle evde korkmayın rabbim korusun bebekli evsiniz hicbisey olmaz,sizde dua okuyun bol bol gerekirse şimdi evinizi iyice sirkeyle silin dua ede ede
deniztalta Ellerini sirkeli sıya batır Ayetel Kürsi okuyarak aç bakayım içinde resim isim vs varmı korkma dokunmyşa zarar görmezsin gıyabi biişy ıio
Casper_ minikoglummmmm Bu tarz şeyler gelişi güzel açılıp atılmıyor diye biliyorum akan bir suya atmak lazımmış deniz dere vs.
Fusunf minikoglummmmm büyü mü bilmiyorum ama baya eski yanı paslanmış belki size yapılmadı yıllardır orada duruyor bilemedim anlamam pek böyle şeylerle amaa eski duruyor
senkendinideligibiyaptinya Fusunf bahçede ise yağmur çamur görmüştür kısa sürede de paslanır çok eski olduğu anlaşılmaz ki öyle
neanladinyurdagull minikoglummmmm geçmiş olsun nerede buldunuz izlediğim flimler vs bunun büyü olduğunu gösteriyor tövbe estağfurullah
Sedabilen Kız bacım korkma neden korkuyorsun muskadir belki biri kaybetti ne bilim ac içini bakalım ne yazıyor korkma canım sen açacaksın diye sana birşey gelmeyecek hoş:)
senkendinideligibiyaptinya Sedabilen kız bu nasıl muska tövbe estağfurullah Allah’ım sen koru kim uğraşır böyle şeylerle kendilerinden çıksın inşallah büyüye benziyor
Elsnazan minikoglummmmm Büyüye benziyor eğli bi kişi gördüğü gibi anlar zaten .. ay kim yapar ki böle birsey eşiniz ile aranızda sorun varmıydı 🙂↔️