seydaa00 sry03 benimkiler 10 gün sonra 6 ayı bitirecekler adanadayız yaklaşık bir aydır yazlık giydiriyorum açıkta kalan yeni soğuk soğuk gelmiyorsa üşümediginden eminsen giydi rebilirsiniz biz ayagından çorabı eksik etmiyoruz uykudan uyanınca da penye yelekle sırtlarını destekliyorum
seydaa00 mayis_papatyasi biz toz yagdıgında açtık klimayı normal olarak Temmuz’a kadar klima gerekmiyor ev baya esiyor çünkü zaten sıcagı da hiç sevmiyorlar
mayis_papatyasi seydaa00 bize doktor 22-24 derecede olsun odanın ısısı max dediği için ve aynen tozdan dolayı pencere vs açamadığımız için mecbur başladık klimaya🤷🏼♀️
Melisayda Nerede yaşıyorsunuz, evinizin dereceside önemli terliyorsa eviniz sıcaksa ince giydirebilirsiniz üşümeyeceğini düşünüyorsanız
Melisayda @sry03 benimde evim 23, 24 derece ince kıyafetler giydiriyorum bence hasta olabilir 25 üstü falansa evin içi tişört falan giydirmek daha mantıklı geliyor sizin tercihiniz tabi 🙏
mayis_papatyasi Melisayda bebekler için ideal sıcaklık 22-24 müş doktorum dedi,bilinenin aksine bebekler soğuğa daha fazla dayanıklı.soğuktan değil ama sıcakta terleyip hasta olabilir.terlememesine dikkat etmek lazım