dertanasiyimyaben Kızlar oğlum 15. Aydan beri bir çiş yapıyor her saat başı bezi dopdolu alıyorum yani normal mi anlamadım. Geceleri bile bez değiştirmek zorunda kalıyorum Prima bile taşıyor o derece
dertanasiyimyaben leya998 Bilmiyorum ki bazen çok yapıyor bazen az emzirmeyi bıraktıktan sonra gece bezleri normale döndü ama