busraalii Kızlar merhaba 40 haftalık doğum yaptım ama bebeğimin gelişimi 35 36. Haftada kalmıştı gelişim açısından 1 ay geride mi gelicek yoksa 40 haftada doğduğu için yaşıtları gibi mi ilerliycek
Ahsen2323 busraalii merhaba benim de 37. Haftada doğdu fakat gelişimi 34 tü ve 1 aylıkken 1 aylık gelişimini gösterdi 4 aylıkken 4 .. akrablarını yakaladı ama tabi kilosu geç toparladı biraz onun dışındaki gelişimleri normaldi