Kızlar kızım 9 aylık kan damlası kullanmadık hiç. Kan tahlili vermiştik doktorumuz biz sizi ararız sonuçlar hakkında görüşmek için dedi ama aramadılar. Hepsi normal değerler içinde gözüküyor ama ferritin bana düşük gibi geldi ileride kansızlık olur mu? Kaç olması ideal ?