gamizella benim kızım da 15 aylık kulak enfeksiyonu oldu iki ay önce kulağını ara sıra tutmaktan başka belirti vermedi doktor antibiyotiğe başlattı ama geçmedi 1ay sonra yine antibiyotik kullandık haftaya götürücem doktora geçmemişse bir daha antibiyotik kullanmak istemiyorum ishal yaptı bebeğimi neden olduğuna gelirsek ben de çok dikkat ederim banyo da rüzgarlı hava da beresiz şapkasız dışarı çıkarmam son seçenek olarak burun temizlemeden kaynaklandığını düşünüyorum açıkçası enjektör ve burun aspiratörü zamanla sıvı birikimi enfeksiyon yapıyormuş çünkü çok şiddetli de çekmedim hiçbir zaman böyle oldu 🤷🏻♀️