arada-mom insanları konusunda dikkatli olsun. O bölgede asker sevmeyip yüzüne gülen insan çok fazla. Alışverişe falan çıkarsa dışarı asker olduğunu söylemesin extra fiyat çıkarıyorlar. Klasik mahrumiyet bölgesi pek bir şey yok oralarda sosyal anlamda. Terör olayları hakkında bilgim yok 2-3 yıl oldu ben o şehirden geleli