Herkese slm. 1ay önce ultrasonda safra kesemde 2.8mm taş tespit edilmişti. Birkaç gün önce emar çekildim emarda hiçbir sıkıntı çıkmadı. Ursactive kullanıyorum. Haftaya yine ultrasonla kontrolüm var. Genelde herkeste ağrı yapıyor bende ağrı yok bulantım var sürekli. Haftaya ultrasonda taşta küçülmemiş olursa safra kesesi alınacak. Ağrı olmadığı ve sürekli bulantı olduğu için şikayetimin safra kesesinden oluşundan şüpheliyim biraz. Ameliyat konusunda bu yüzden kararsızım. Böyle bir durum yaşayan varsa yazabilir mi😕