Çalışmayı düşünüyorum sigortalı bir yer bulabilirsem çocuğumu kendi çalıştığım para ile kreşe yazdırmak istiyorum mental olarak düşüşdeyim piskolojim bozuk halde eşim yok çok yalnız hissediyorum annemde kalıyorum annem kursa gidiyor akşam geliyor evde temizlik yemek bende cocukda tabiki çocuğum da aşırı hareketli telefon görüyor dayisindan istiyor tuvalet eğitimine başladım bir ay oldu gitmek istemiyor herşey üstümde kollarimda ağırlık var sanki bundan dolayı da çalışıp kendi imkanimla kreşe götürmek istiyorum ama cesaret edemiyorum bu süre zaarfinda çocuğuma kim bakicak bir ay çalışsam o bir aylık parayı versem sözleşme yapsam devamı gelcek ama o bir ay kim bakar anneme ne demem lazım bilmiyorum babannem var güvenemiyorum kardeşim var oda okuyor cesaret edemiyorum 😕