Kizlar merhaba bugün hastaneye gittik en son beş günlükken gitmiştim orda ebemiz dediki sakin mama vermeyeceksin memeyi reddeder bu sefer de bebeğim doğum kilosunun altına düşmüş doktor mamaya baslicaksin dedi çok üzüldüm gittik wee nin manuel pompasını aldım hiç çekim gücü yok sagarken bile daha çok çıkıyor doktor memeye sürekli uyarı ver dedi lansinohin elektiriklisi çok para manueli iş görür mü onu alsam nasıl artitirim sütümü ama wee makine bebeğim kadar bile cekemiyor .