karelisko 3 ay kullandıktan sonra bir daha bebek arabamızı kullanmadık küçük bagajlı araba aldığımız için sığdıramadık o yüzden farklı bir arabaya geçtik o yüzden satmak istiyorum tertemiz duruyor. Almak isteyenle iletişime geçebilir
karelisko Bebetonunannesi16 3500 TL Instagramdan fotoğraf ve video atabilirim 😊 @erol8kubra hesabından yazabilirsiniz