Kızlar biz kan testi yaptırdık kızıma bütün vitamin değerleri iyi çıktı, doktor demir ve d vitamini bırakabilirsiniz dedi isterseniz balık yağı kullanabilirsiniz vitamin olarak başka bişeye gerek yok dedi, yani ben bazen okuyorum kan damlası felan başlanıyo 1 yaşta acaba kanı iyi olduğu için mi önermedi kan damlasını, ve diğer vitaminleride bırakın demesi normal mi ya çok kafam karıştı başka doktora mı götürsem önce bi sorayım sizlere dedim yani sizler devam ediyor musunuz vitaminlere ve kan değeri iyi olsa bile kan damlası önerdi mi doktorunuz