gizemcank Hanımlar bugün sağlık ocağı aradı 9 aylık aşısı için çağırdı yaptıran oldumu ne aşısı acaba bilgi lütfen.
gokceege gizemcank yaptıracam ama oğlumun yumurtaya alerjis var o yüzden yaşında olacak tabi alerjisi geçerse
Sedas00 Ben yaptırmadım sonradan çıkarılan ek doz olduğu için gerek duymadım 12.ayda zaten yapılıyor kapalı kalabalık alanlara da sokmadığım için ekstra doza gerek duymadım şahsen