gamzebykky hilalll355 doğum boyu ve kilosuna bakmak lazım. persentil tablosuna göre normal kabul edilebilir
611 hilalll355 sadece anne sütü alıyorsa normal bnm kide 2ay 8 günlük 7 kg 63 cm boyu doktorumuz normal diyor sağlık ocağı hemşiremiz de fazla diyor