4 aylık kontrolünde doktoruna başını tutamıyor deyince gerekli kontrolü yapıp çocuk nmrolsgs yönlendirdi.
Bugün çocuk nörologu baktı başını tutuyor ama gevşeklik var dedi. Ellerinden tutup kaldırınca kızım başını kaldıramadı aşağı düştü. Kan tahlilleri ve ultrason istedi fizik tedaviye yönlendirdi. Ultrason sonucu temiz çıktı.
Kilosu obez sınırında dedi bu da başını kaldıramama sebeplerinden biri mama verme konusunu doktorunuzla tekrar görüşün dedi. Kan sonucuna göre vitamin eksikliklerine vs bakacak.
Obez olma ihtimaline mi üzüleyim başını tutamıyor gevşeklik var deid ona mı üzüleyim. Kızım yabancılardan korkuyor ağlamaktan içi çıktı ona mı üzüleyim napayım… Ben nasıl alıltırscağom yabancı insanlara.. Diyarbakırda yalnızım ailem başka şehirde kaynanamlar başka şehirde. Gidecek kimsemiz yok. Ağlayan bebek sesinden bile korkuyor. 9da hastaneye gittik 12e de geldik gelene kadar ağladı.
Şu an en büyük sorunum başını tutmaması.