annesininkurabiyesi Oğlumun dilbağını 40 günlükken kestirmiştim ben. Sprey sıkıp bir süre bekledikten sonra kesmişti. Ağlamıştı haliyle ama emzirmiştim hemen. Bir süre ağlasa da, hastaneden çıkana kadar susmuştu. Dil tekrar yapışmasın diye emzirme, meme ya da emzik vs. gerekiyor. Arada dili yerinden oynatmak gerekiyor. Ama minnak ayı gereği bunları zaten kendi yapıyordur şuan. Geçmiş olsun şimdiden. 🥰