Kızlar ben dün bebek arabamı sattım adam bana ulaştı etti ısrarla sordum abi alacak mısın bak ben beğenmiyorum etmıyorum demeyin size ulaşınca adam tamam dedi daha poşeti açmadan bana para atmış açıklamaya bana bebek arabası ücreti yazmış sımdı geri yollamak istiyor bende kabul etmıyorum sebebi araba büyükmüş ufak deformesi varmış iyide bu adam bunu bile bile aldı eşine danışmamış eşi beğenmemiş şimdi tüketici haklarına gidicem diyor ne yapabilir sizce kazanır mı