bebekasil1 Merhaba ; Oğlum 4 aylık olacak Ümran tıp merkezi veya avicenna da sünnet yaptıran memnun kalan var mı ? İkisi de uygun fiyat söyledi kararsız kaldım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
urazinannesiiiiii Ümran hastanesinde yaptırdım son durakta memnun kaldım doktor iyiydi sonra aramalarımıza yazmalarımıza hep döndü arkadaşım da santral dekinde yaptırdı o da çok memnun kaldı