Merhaba kızımı şuna 9,5 aylık .11 aylıkken bakımevine vereceğim ücrette görüştük ama benim kızım çok inat biberondan mamayı bile yatarak tv karşısında içiyor düşünün. Kreşte ne yapacak şimdiden düşünüp üzülüyorum. Memurum ve ücretsiz izne ayrılamıyorum raporla bu aya kadar idare ettim artık başlamam gerekiyor