sibelkilic Kızlar dun post açtımdım spiralım var adet dongum gectı 3 gun bugun test yaptım evde negatif cıktı beklemelımıyım acaba bıkaç gun daha sonra tekrar yapınca cıkarmı hamılelık acaba? Geç dölleme oluyor acaba
hry410_ Spiral kaynaklı gecikmede olmuş olabilir bı kaç gün daha bekleyip test yapın yada sağlık ocağına kan verin