Merhabalar, oğlum çok fazla yemeğe düşkün değil. Yese de hemen kaka yapıyor. Görenler her defasında zayıf olduğunu söylüyor. Moralim bozuluyor bu duruma. Bu aralar bide salgın olan ishal kusma hastalağına yakalandı. İştahını arttırmak için önerebileceğiniz bir şey var mı? Çörek otu yağı bu durumda iyi gelir mi? Bağışıklığı da güçlenir hem diye düşündüm.