Karnı aç ağlıyor ama zor yiyor, eller sürekli ağızında o kadar çok ağızına alıyor ki midesini bulandırıp kusuyor, uykusu var uykuya direnip ağlıyor, oturarak kucakta durmak yok kalkacağız öyle duracak, aynı odada değil dibinde Durucaz o bize bişeyler anlatacak ve sürekli konuşuyor kendi kendine. Ama asla susmak yok. Gece kalkıyor mesela yatana kadar bişeyler anlatıyor kendince. Ve benşm oğlum çok hareketli bir çocuk sürekli tepinir. Artık altını yanda üstünü değiştirirken bilerek tekmeliyor beni. Heyecanlandığında bunu yapmayı öğrendi çünkü. O kadar çok vuruyor ki dizlerim şimdiden morarmış durumda. Zor bir ay ama evlat işte her zorluğu başımızın tacı 😃