Oglumvebennnn ben diyetisyene gidiyorum emziriyorum da sütüm arttı da şükür. Öğlen sebze, salata, yoğurt veya yeşil mercimek yemeği, akşam 4 gün protein 3 gün sebze şeklinde dönüşümlü. Kahvaltıda 2 gün yulaf 5 gün yumurtalı menüler. Her öğün 1-2 dilim tam ekmek var. 4-5 ara öğünüm var 2 hurma 10 badem, 2 incir 10 badem, yoğurt meyve, bir de hoşaf var her gün akşam 10.30 da incir, kayısı, duttan oluşan. Hiç aç kalmıyorum