naazcelk Kızlar merhaba 1 aylık bir bebeğim var. Metsil ve biogaia kullanıyorum. Ama popodan gaz cıkarırken 2 gündür çok zorlanıp çok ağlıyor ağzından da sürekli çıkarmıyor gazını. Bugün eczanede Kaleidon önerdiler. Kullanan var mı.. yardımcı olur musunuz