sinemo6 Kızlar selam bebeğim 2. Ayda 4.970 gr , 3.ayda ise 5.360 gr olmuş. Yani az kilo almış doktor anne sütünün yanına mama takviyesi ekledi. Güzel de emen bir bebek 2-3 saate bir emer neden az kilo aldığını anlayamadım , sizinkiler nasıl ?
isilaybestee sinemo6 sütünüz yeterince yağlı olmayabilir yada benek doymuyordur belki benim bebeğimde öyle biz ilk doğduğu andan itibaren mama ile destekliyoruz 2 ay kontrolünde 4.500dü 1 hafta sonra 3 ay kontrolü olacak güzel kilo alacağı bir mama tercih edebilirsiniz günde 3 kere çok alınmaması açısından
sinemo6 DevosMom yani günde 2 kez kaka yapıyor çişli bezde günde 6 kez falan dolu dolu değiştiriyorum ben doyuyor diye düşünüyordum.
dilarademiry sinemo6 gayet iyi aslında çıkardığı bez demek ki sütünüz yeterli doyuyor ama yağlı değil galiba yediklerinize dikkat edin derim besin içeriği yüksek yiyecekler tüketebilirsiniz günde 2 defa da mama verirsiniz öyle zayıf bi çocuk değil
Atesmomm sinemo6 bebeğim 2 aylık 6400 kilo yarın 3 olucak bakalm kac kilo ben de 1 aydır mama ile destekliyorum doymuyor çünkü günde iki ya da 3 kez veriyorum
sinemo6 DevosMom alerjisi olduğunu ben de düşünüyorum kötü kokulu yeşil kaka , kusma , hıçkırık , huzursuzluk falan var ama doktora söylüyorum normal diyor. Bir de profesöre gidiyoruz
busenihicalakadaretmez sinemo6 boyu kaç? Belki bu ay boyuna vermiştir. Benim bebeğim 2aylık kontrolünde 5kiloydu, 3aylık kontrolünde 6300 geldi ama sadece mamayla besleniyor.
Ardenaden 3 aylik 7400 ama 4 gundur meme reddi yasiyiruz 3460 dogdu bebegm erkek 3 saati hic beklemedim bn surekli 1 saate emzirdim simdide Alahim emmek istememesi kadar kotu bir duygu yok.sagi turuyor ayatkta falan ama solu yok yano basiyor cigligi kizmda solu reddetmisti ayni seyleri yasiyorum resmen
sinemo6 Ardenaden saatte bir nasıl emziriyorsunuz hiç uyumuyor mu bence bu da doğru değil , ben 1.5 aydan sonra 2-3 saatte bir besledim hep
DevosMom sinemo6 aslında kötü kokulu kaka temelde alerji belirtisidir biliyorum ben de. Farklı bir doktora daha gidin derim direkt bir alerji doktoruna da gidebilirsiniz
Ardenaden sinemo6 durmuyor dursa bekleticemde kan ter icnde kaliyor agliyor meme de uyuyor gece 2 kere emiyor ya da 3 ama gunduz surekli memede idi.Drda 3 saate besle asiri beslenme dedi basta sarilgimjz cok yuksekti ondan emzirdim cok cunku bi gece 7 saat emmedi drluk olduk 2 ayda alerjiden diyete girdim sutm.yari yariya dustu bide anneannemi kaybettm beraberdik onu kaldiramadim sutum azaldi artirmak icin emdik ki memeye cok duskun bi bebekti ki 4 gune kadar sonunda meme redi basladi.dursa emzirmemde durmuyir oyalamaya calisiyoruz yikiyor etrafi
busenihicalakadaretmez sinemo6 boyu güzel uzamış, bu ay boya vermiş olmalı. Diğer aylarda böyle az kilo alımı olursa o zaman doktorunuz yönlendirir ama kilo alımı güzel olursa sıkıntı olmaz, bazı aylar az kilo alıp boya veriyor.
durusemahmet benim kız bebeğim 2800 doğdu şuan 3 ay 16 günlük kilosu 5200 zayıf mı oluyor acaba biz de de meme reddi var ama ben zorlada olsa emzirmeye sağıp vermeye çalışıyorum
sinemo6 durusemahmet zayıf değiller normaller ama bizim aylık kilo alımımız az olmuş 380 gr almış. 600-700 gram almaları gerekiyor