ahnas Kızlar yardımmm gerçekten tükenmek üzereyim gündüzleri sürekli bağırıyor ve ağlıyor meme reddi yaşıyorum 4. Ayda böyle zorluklar geçirenler var mı gelin dertleşeliiim :(
Gunes-1 ahnas ben 4. Ayda hamak salıncak almıştım uyumuyordu ve güzel bir çözüm olmuştu. Ağlamayada hiçbir çözüm yok maalsef
firfirok Evet ben de aynısını yaşadım maalesef. Başta meme reddi beni mahvetti.israrla devam ettim emzirmeye simdi iyi çok şükür ama ara ara yine reddediyor şu an biraz öksürük ve burun akıntısı var hasta ona bağlıyorum 5 buçuk aylık olduk