Kizlar ya oglumun 3-4 aydir kolunda beyaz lekeler var ilk 1 taneydi pek takmadm simdi cogaldi birde bacaginin ust kisminda var bgn dermatolojiye goturdum 1 ay bekledim o randevuyu bilemedi vitiligoya benzemiyor dedi ama dikkat edin yayilirsa gelin fln dedi bilgisi olan varmi kafama takildi net bisey söylemedigi icin