Kesinlikle sabır ve kıyas yapmadan durabilmek yorumları okuyup okuyup başkalarının bebekleri uyuyor benim bebeğim niye böyle yapıyor dememek aynı zamanda bunun bir süreç olduğunu ve atak diş hastalık dönemlerinde düzenin bozulacağının farkında olabilmek ben çok geç farkında oldum ama bu yorumu okuyan annelere sesleniyorum biliyorum çok yorgunsunuz yorgunuz uyumuyorsunuz yemeğinizi yiyemiyor duşu zor alıyorsunuz ama bunların hepsi geçecek uyku eğitiminin temeli kesinlikle düzenli saatlerde uyutmak ve uyandırmak asla bebeği ağlamaya terk etmeyin uyku eğitimi diye bir ton para vermeyin heleki influencerların tanıttıklarından uzak gidin bebeğinizi öpün koklayın bebekler yeni şeyler öğrendiğinde tepki olarak falan ağlamıyor annesini istiyor sevilmek istiyor yatağa yalnızlığa terk edilmeyi değil