onemore Bizim sağlık ocağı 12. Ayda diyor ama çevremdeki herkes 9. Ayda bebekleri kızamık aşısı oldu. Kafalar karışık.
benimbebegim onemore 9.aya ek doz koyulmuş yabancı uyruklulardan vakalar çok artmış o yüzden hem 9 hem 12
Themom_ onemore 9. Aya ek aşı koydular salgınlar çoğaldığı için ben yaptırdım dünde 1 yaş aşıları ile 2. Doz kızamık aşısını oldu
onemore Themom_ sağlık ocağında değil mi? Bizim sağlık ocağı kesinlikle yok diyor Allah korusun hasta olsa bebeğim 🤦♀️
Themom_ onemore Evet sağlık ocağında. Doktorumuza sordum önce 12. Ayda da var diye evet yaptırmanı öneriyorum salgınlar çoğaldı dedi yaptırdım sağlık ocağıda salgın çok dedi aşıya gittiğimiz de. Özellike uyuz, su çiçeği , kızamık ve bit fena artışta dedi.
babyyyy1 onemore 9. ayda kampanya kızamık aşısı var mecburi değil isteyen yaptırıyor bende yaptırmıştım oğluma
Duyulurum onemore alerjik olduğu için 12 aydan sonra yaptıracağım. Büyük oğlumu aynı sebepten 13 aylık yaptırmıştık