minikveannesii 18 Mart’ta devlet aşısını oldu 19 Nisan’da rota oldu Yarn 6. Ay aşısı var bugün yaparlar mı bu aşıyı.
benimbebegim minikveannesii Ben 4.ay aşısını 1 gün erken vurdurmak istemiştim sistem izin vermez demişlerdi aynı gün vurdular
sezer2022 minikveannesii bizde şehirdışına çıkacaktık, geç olur ama erken olmaz dediler,, 2 hafta sonra olmuştuk rutin aşısını
Rainbehlul1 minikveannesii sistemden kaynaklı yapamadıklarını söylemişlerdi bize, günü doldurmak gerekiyormuş
minikveannesii sezer2022 benimde öyle bir durumum var asi gunu şehir dışına ckmam lazm artk yaptrcam inşallah bı sorun olmaz