dilarademiry damlaarslanturk sma kabız yapmıştı hipp iyi geldi her çocuğa iyi gelecek diye bir şey yok tabii bir başka yerde de golden goat iyi demişlerdi o da gaz kaka sorunu yapmıyormuş
bebeklihayatt137_ Aptamil bizde kabız yapmadı herkes sma önerdiği için smaya gecelim dedik direk kabız oldu kızım geri aptamile döndük